poniedziałek, 10 czerwca 2013

Prolog...

Czy kiedykolwiek zostałaś zraniona tak okrutnie, że nie chciało ci się żyć? Czy kiedykolwiek chciałaś zrobić sobie coś złego?Tak właśnie czuła się Kate.Porzucona, oddalona od swoich najbliższych... Zraniona przez swojego byłego chłopaka. 

Jej życie przestało posiadać jakiekolwiek żywe kolory. Cały jej świat pokryty był szarością. Każdego dnia przed oczami widziała swojego byłego chłopaka, który tak bardzo ją zranił. Każda chwila w jej życiu była dla niej cierpieniem.

Jednak pewnego dnia jej życie zmieniło się... jednak jeśli chcesz wiedzieć czy na gorsze czy na lepsze musisz czytać mojego bloga : 3



10 komentarzy:

  1. Super się zaczyna ;-* Zapraszam do sb http://let-mee-kiss-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorka, że dopiero teraz odpowiadam : (
      Nie miałam czasu tutaj zajrzeć ;)
      Chętnie zajrzę :*

      Usuń
  2. ciekawie się zapowiada,czekam na pierwszy rozdział <3
    zapraszam do mnie,mam nadzieje,że się spodoba http://wearetogether1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chętnie zajrzę. Tzn jak będę miała czas to z chęcią poczytam : )

      Usuń
  3. Zapowiada się bardzo ciekawie. Czekam na next i jak by to nie był dla ciebie problem to mogłabyś mnie informować o rozdziałach ? Na tt: @Crazy_Mofos669 lub na asku: http://ask.fm/Kissesss Byłabym bardzo wdzięczna ;** ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie :) Ale proszę napisz przed 1 rozdziałem coś w stylu bohaterowie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Wiem wiem. xD Wiesz.. nie jestem jeszcze zbytnio tutaj ogarnięta. Dawno tu nie wchodziłam. I muszę poszukać i wg. Wszystkie aplikacje itp. :)

      Usuń